תיקון נזילות בגג רעפים – הכינו עצמכם לעונת הגשמים

מיד כאשר החורף מגיע ואיתו הגשם הראשון, אלפי אנשים מגלים לצערם, כי ישנה דליפת מים מגג ביתם. דליפת מים מגג הרעפים לא תמיד נראית באופן מיידי ולעתים עד אשר העובש מגיע לקירות יכולים לעבור שבועות ואף חודשים, לכן מומלץ לפני כל עונת גשמים לבצע בדיקת תקינות של גג הרעפים ובמידת הצורך לתקן ולאטום את החורים מהם המים עלולים לחלחל. אבי אינסטלציה מתמחה בביצוע תיקון נזילות בגג רעפים ובמניעת חדירת מים אל הקריות בעונת החורף. חברת אבי אינסטלציה ממליצה ללקוחותיה באופן גורף טרם מתחיל החורף לבצע בדיקת תקינות של גג הרעפים ובמידה וישנם אזורים בהם המים יכולים לחדור לבצע תיקון נזילות בגג רעפים במהירות המרבית, לפני שהנזילה עצמה מתחילה ולפני שהמים פוגעים בקירות וברכוש. למעשה הפתרון המיטבי הינו לבצע טיפול מניעתי המקדים תרופה למכה.

תיקון נזילות בגג רעפים אבי אינסטלציה אינסטלטור

מה כוללים שירותי תיקון נזילות בגג רעפים?

כמובן שהמצב האידיאלי הינו מצב בו גג הרעפים שלכם אטום לחלוטין לחדירת מים, יחד עם זאת לאנשים רבים נטייה להזניח את הגג חודשים ואף שנים רבות ולחכות עד אשר המצב כבר ממש גרוע כדי לבדוק את תקינותו. גג הבית הוא אזור שאין לנו גישה ישירה אליו ולכן אין אפשרות לעקוב אחר מצבו באופן שוטף, לכן, מומלץ מאוד להזמין שירותי תיקון נזילות בגג רעפים, לפחות פעם אחת בשנה, כאשר ההמלצה היא לעשות זאת בחודשים המקדימים את עונת הגשמים – החל מספטמבר. בדיקה תקופתית כזו תשמור על תקינות גג הרעפים שלכם ותמנע מצב בו ישנה זליגת מים אל הקירות ואל הבית ונזילות בלתי רצויות. בין השירותים שמספקת חברת אבי אינסטלציה בתחום אפשר למצוא: תיקון נזילות מים, תיקון נזילות בגג וכמו כן תיקון נזילה בתקרה.

תיקון נזילות מים – תנו לאינסטלטור שלכם לעשות את העבודה

נזילת מים יכולה להתרחש במספר מוקדים בבית – שירותים, מטבח, מקלחת ואף תקרה. כאשר אנו נתקלים בקירות המעלים עובש בביתנו, סביר להניח כי ישנה נזילה כלשהי ומים חודרים אל הקירות. נזילה יכולה להיגרם מכמה סיבות – פיצוץ בצינור, שחיקה של גומיות או חלקים בצנרת או גשמים מרובים. תיקון נזילות מים מקצועי נעשה אך ורק על ידי איש מקצוע מתחם האינסטלציה. בין אם מדובר בתיקון נזילה בשירותים ובין אם מדובר בביצוע תיקון נזילות בגג רעפים – מומלץ לבצע את העבודה על ידי אינסטלטור בלבד.

תיקון נזילות בגג – איתור ואיטום גגות, הדרך לחורף יבש

נזילה בגג היא בהחלט עסק בעייתי, שכן בניגוד לנזילה במקום אחר בבית, לא תוכלו לעצור לרגע ולסגור את אספקת המים עד יאותר מוקד הנזילה, שכן הנזילה מגיעה ממשקעים וגשמים שאין לכם כל שליטה עליהם. תיקון נזילות בגג הוא בהחלט עסק למקצוענים בלבד, תחילה יש לאתר את המיקום המדויק ממנו מחלחלים המים ורק לאחר מכן יש לבצע את האיטום. איתור מקור הנזילה דורש התבוננות ובדיקה של אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון בתחום של תיקון נזילות בגג רעפים.

תיקון נזילה בתקרה - כשהקיר משנה את צבעו

כל מי שגר אי פעם בחייו בקומה העליונה בבניין מגורים או לחלופין בבית פרטי עם גג רעפים, יודע כי טרם מתחיל החורף צריך להיות עם יד על הדופק ולבדוק שהגג אטום היטב. נזילה בתקרה גורמת להרבה בעיות כאשר הבעיה הנפוצה ביותר היא היווצרות של עובש שהולך ומתפשט. העובש שנוצר על התקרה מעודף רטיבות מזיק מאוד לבריאות, בעיקר כאשר הוא ממקום בחדר השינה וחשוב מאוד להימנע ממצב בו התקרה מתמלאת בעובש. בדרך להימנע מכך היא לבצע תיקון נזילה בתקרה טרם מתחילה עונת הגשמים, כמובן שבעת הבדיקה התקופתית, האינסטלטור יבדוק אם יש או אין צורך באיטום, יחד עם זאת במידה וישנה דליפת מים, רק אינסטלטור מקצועי ידע לבצע תיקון נזילות בגג רעפים שבאמת יהיה יעיל.

לסיכום

נאמר כי במידה ואתם חיים בבית פרטי עם גג רעפים, אל תחכו שיתחילו הגשמים כדי לגלות שיש לכם נזילה מהגג, התקשרו לאינסטלטור המתמחה באיתור נזילות, איטום גגות וכמובן תיקון נזילות בגג רעפים אשר יוודא שהגג שלכם תקין ואין זליגת מים. חברת אבי אינסטלציה מספקת שירותי תיקון נזילות מקצועיים על פי דרישת הלקוח כולל תיקון נזילות בגג, תיקון נזילה בכיור מבטח, בשירותים ועוד. במידה וקיימת נזילה או ישנו חשד לנזילה בגג ביתכם, אל תמתינו לרגע האחרון והזמינו עוד היום שירותי אינסטלטור לתיקון הנזילה.

שאלות ותשובות - תיקון נזילות בגג רעפים

כאשר ישנו עובש על הקירות אשר מגיע בתגובה לגשמים, סביר כי הוא נגרם כתוצאה מנזילת מים מהגג. נזילת מים שגורמת לעובש בקירות ובתקרת הבית, הינה נזילה חמורה מאוד שכן היא פוגעת באיכות האוויר אותו אתם נושמים בבית וחשוב מאוד לפנות לאיש מקצוע לתיקון נזילות בגג רעפים ולטפל בנזילה באופן מיידי.

איתור ותיקון נזילות בגג רעפים, אינה פשוטה כמו שנראית, זאת מכיוון שלמים יש יכולת לחלחל ולהגיע לכל מקום כאשר ישנה נזילה בגג. בכדי לבצע איתור מדויק ובעקבותיו איטום מדויק, יש להשתמש בציוד מקצועי לאיתור נזילה ולהשתמש בשירותיו של אינסטלטור לצורך תיקון נזילות בגג רעפים.  

עובש בקירות הבית אינו מעיד על נזילה, יחד עם זאת הוא מעיד כי ישנה חדירה של מים אל הקירות מסיבה כלשהי. לעתים העובש נגרם מלחות מוגברת בחדר עצמו ולעתים ממקור חיצוני כמו נזילה מהגג או פיצוץ בצינור כלשהו. כאשר יש עובש בקירות חשוב להזמין איש מקצוע שיתבונן על אופי העובש, על מידת חומרתו ויאתר את הסיבה והמוקד המדויק ממנו מגיע העובש ובמידת הצורך ייתן לכם שירות תיקון נזילות בגג רעפים.

במידה ואתם גרים בבית פרטי ויש לכם גג רעפים, מומלץ מאוד, טרם מתחילה עונת הגשמים הקשוחה לבצע בדיקה שהכל עובד כשורה ואין חורים נסתרים שעלולים לגרום לחדירת מים אל ביתכם. ביצוע של בדיקה כזו נעשה על ידי אנשי מקצוע מתחום האינסטלציה ורק אינסטלטור מקצועי יוכל לטפל בבעיה באופן מוחלט במידה ויתברר כי אכן ישנם חורים. איטום ותיקון נזילות בגג רעפים מתבצע על ידי ניקוי יעיל ולאחר מכן החדרת חומר איטום למקומות הסוררים מהם עלולים לחדור מים. ביצוע של איטום דורש הן מיומנות גבוהה והן ניסיון רב, שכן לעתים קרובות אדם שמבצע איטום ללא כל ניסיון יפספס את המוקד המרכזי של הנזילה וזאת יהיה ניתן לגלות רק כאשר יתחילו הגשמים, ויחדרו אל הבית.

כאשר ישנה נזילה אשר גורמת לעובש בקירות, חשוב מאוד לטפל בה במהירות המרבית. טיפול שנדחה עלול להסב לקירות נזק בלתי הפיך, יחד עם זאת, עובש ניתן לנקות על ידי חומרי חיטוי מסוג אקונומיקה. כמובן שחמורי חיטוי אלו, אינם פותרים את הבעיה מהשורש, אך בהחלט יכולים להאט את הנזק שנגרם לקירות עד בוצע תיקון הנזילה.

דילוג לתוכן