אבי אינסטלציה אינסטלטור תיקון נזילה באסלה

מה חשוב שאתם תדעו בתור לקוחות כשמזמינים אינסטלטור לתיקון נזילה באסלה

תיקון נזילה באסלה היא פעולה אליה איש לא מעוניין להגיע מראש. אנחנו חיים בתוך סדר יום עמוס ממילא, מי רוצה להתמודד עם תקלות? מי חושב שמה שהוא רוצה לעשות כעת הוא להתמודד עם תקלה שלא הייתה צריכה להתרחש בכלל? אבל כמו שאנחנו מכירים את החיים באמת, כך גם במקרה של תיקון נזילות, פעולה שלא נעשית בזמן תביא בסופו של יום להיווצרות של תקלות נוספות שיהפכו רק גדולות יותר מרגע לרגע.

תיקון נזילה באסלה זו פעולה לא פשוטה לעיתים, שכן אנחנו מדברים על מערכת מורכבת יותר מהמערכות האחרות בבית. אם במקרה של תיקון נזילה בכיור מטבח , או אם אנחנו מדברים על עבודת אינסטלטור בכל נקודה אחרת בבית, העוסקת בדרך  כלל בתיקון המתייחס לסוג מערכת מים ספציפית, תיכף נסביר מה זה אומר כמובן, הרי שבמקרה הזה אנחנו מדברים על עבודה מורכבת יותר, כאשר אותו אינסטלטור צריך לתווך בין שני סוגים של מערכות מים באופן כזה שיתן לנו את הפתרון המלא לתקלה.

לכן, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לקחת איש מקצוע לא מיומן דיו. אני, כאן, בתור אבי אינסטלציה יכול להעיד כי לאורך השנים פגשתי לא מעט מקרים בהם המענה אותו נתנו אנשי מקצוע חובבים אילצו אותי, כמו גם קולגות, שותפים למקצוע, לתת מענה מורכב בהרבה ממה שחשבנו שניאלץ לתת. זאת כדי לא רק לפתור את הבעיה כי אם לחפות, לתקן את התקלה שבכלל לא הייתה צריכה להתרחש לכתחילה.

מה חשוב לדעת על תיקון נזילה באסלה ואיך אנחנו, אנשי המקצוע הופכים שותפים לתהליך, כל התשובות נמצאות במאמר הבא.

כמה מילים על המורכבות של תיקון נזילה באסלה

כאמור, אני, אבי אינסטלציה יכול להעיד על כך שהמערכת הכוללת את האסלה והניאגרה של השירותים היא מערכת מורכבת למדי. אנחנו אולי לא חושבים כל העת על האסלה ועל השירותים שלנו בבית, אבל חשוב לזכור כי עד לפני משהו כמו מאה שנים, רוב העולם המערבי לא זכה לכך שהשירותים יהיו בתוך הבית. אם הייתם שואלים את סבא וסבתא שלכם הייתם וודאי שומעים כי הם היו עושים צרכיהם בשירותים חיצוניים לבית, שכן החיבור למערכת הביוב ולמערכת המים בכלל היו דבר לא מובן מאליו.

היום, תיקון נזילה באסלה נדמה לנו בתור עול אותו עלינו לשאת, אבל רצוי גם להקדיש רגע כדי להיזכר בכך שמדובר בהחלט על פריט שיכול במדינות מסוימות להיחשב כסוג של מותרות.

בכל אופן, המורכבות של תיקון נזילה באסלה נוגע לכך שאנחנו מחברים בין שני סוגים של מערכות מים. המערכת האחת היא מערכת המים הנקיים הנשאבים ממי התהום, ממעיינות קרובים, מהכינרת כמובן ועוד. גם במקרה של תיקון נזילה בכיור מטבח חשוב שנשים לב לכך שאנחנו שומרים את מערכת המים הנקיים עומדת על כנה. אנחנו ממש לא מעוניינים לבצע איזו פעולה לא נכונה שתביא בסופו של יום לערבוב של שתי מערכות מים, מערכת המים הנקיים ומערכת הביוב.

מערכת הביוב, כידוע לכולנו, מכילה את המים הלא נקיים בהם אנחנו כבר לא מעוניינים להשתמש. יש כמובן מים מלוכלכים מסוג מסוים ויש מים מלוכלכים מסוג אחר. יש מים מלוכלכים איתם אנחנו אולי כן היינו רוצים לשפוך את צרכינו, קיימים מים מלוכלכים שיכולים כמובן לשמש בתור מים איתם אנחנו משקים את הגינה. אבל, כאשר אנחנו מדברים על מי ביוב היוצאים מהשירותים, מטעמים סניטרים כמובן, אנחנו צריכים לעשות את  כל מה שלאל ידינו כדי להוביל את המים לאורך מערכת הצינורות ולהרחיק את אלו מהבית שלנו.

לכן, חשוב כל כך שכאשר אנחנו מגיעים לבצע תיקון נזילה באסלה , נקפיד על כל הכללים שימנעו חלילה עליה של מי ביוב מעל פני השטח. איך בדיוק אנחנו מבצעים את התיקון ומה הגורם לנזילות, את זה נבין מיד עכשיו.

מה המקרים שיובילו אותנו לבצע תיקון נזילה באסלה

תיקון נזילה באסלה היא תוצאה של אחד משני מקרים:

  1. כאשר אחד מהצינורות לא מחובר בצורה נכונה: זו כמובן תקלה שלא צריכה להתרחש כלל, שכן אף אחד מכם הוא לא אינסטלטור מומחה, אתם לא צריכים לגלות בדיעבד כי אלו שהיו האחראים לתקינות המערכות בבית ביצעו את העבודה שלהם בצורה לא מקצועית. במקרה הזה, אני, אבי אינסטלציה יכול להעיד על כך שמדובר על תיקון די פשוט, כל שיש לעשות הוא לחבר את הצינורות הללו מחדש. מדובר בדרך כלל על תהליך שלא לוקח יותר מדי זמן, אלא אם כן אנחנו מדברים על מקרה בו התשתיות נבנו מתחת לכל ביקורת, אז בהחלט מדובר על מצב חמור דיו.
  2. כאשר קיים סדק במי מהצינורות: לעיתים אנחנו נראה סדק בצינורות שמאלץ אותנו לצאת לדרך של תיקון נזילה באסלה. כמובן שאיש מאיתנו לא היה רוצה להגיע לסיטואציה הזו אבל אנחנו נראה אותה מפעם לפעם. סדק בצינורות עלול להתרחש בגלל מזיק שכירסם בצינורות, אולי משום שמדובר על מערכת ישנה, כזו שכבר לא עובדת כנדרש ובעקבות כך נוצרות נזילות.

תיקון נזילה באסלה מתחיל בבחינה של המערכת כולה

כאמור, תיקון נזילה באסלה צריכה להיעשות באופן מקצועי, אחרת נמצא את עצמנו מתמודדים עם תהליך מורכב בהרבה. לכן, חשוב קודם כל לאתר את מקור הבעיה במדויק. אני, אבי אינסטלציה, יכול להעיד על כך שלעיתים רטיבות על הרצפה תעלה את החשד, מה שכמובן הופך את העבודה לקלה יותר במידה רבה. אבל, לעיתים התקלה נמצאת בנקודה אליה אי אפשר להגיע בקלות, אולי בניאגרה, אולי בצינור של הביוב. מה שהופך תיקון נזילות למורכב יותר כמובן כי אנחנו צריכים להבין בדיוק איפה מתרחשת הנזילה כדי לתת לה את המענה המתאים.

תיקון נזילה באסלה במקרים כאלו כולל לא פעם שימוש במצלמה טרמית או במערכת חדשנית אחרת שתפקידה הוא להבין בדיוק היכן מתרחשת הנזילה כדי לאפשר לנו לתת לה את המענה הנקודתי אותו זו צריכה. המטרה כמובן היא להגיע לתוצאה בה אנחנו יכולים ליהנות מתיקון הנזילה מצד אחד אבל ללא יצירה של נזק נוסף מהצד השני.

חשוב לבחור נכון – אנחנו בוחרים אינסטלטור עבור תיקון נזילה באסלה

אני, אבי אינסטלציה אומר את זה לאורך כל הדרך אבל חשוב כמובן להזכיר זאת שנית. תיקון נזילה באסלה הוא תהליך מורכב אותו יכול לעשות אינסטלטור מקצועי בלבד .תיקון נזילות זה לא תהליך פשוט, הוא דורש מאיתנו יצירתיות, מיומנות, יכולות ברמה גבוהה כדי שנקבל את התוצאה לה קיווינו.

תיקון נזילות אם כן הוא תהליך אותו כדאי להפקיד בידי מי שיודע את המלאכה, שיש לו את הציוד המתאים גם לביצוע איתור נזילות באמצעים מתקדמים וגם זה שיכול לתת את המענה הטכני באופן הטוב ביותר.

דילוג לתוכן