שאיבת בורות ביוב אבי אינסטלציה

שאיבת בורות ביוב לפני החורף – אל תיקחו סיכונים מיותרים

החורף מביא איתו לא מעט דברים טובים, אך אתם גם צריכים לעשות לא מעט הכנות על מנת למנוע אי נעימות. אחד מהדברים המשמעותיים ביותר שאתם צריכים לשים אליהם לב הוא כל נושא הביוב, שדווקא בחורף יכול לעלות על גדותיו. זוהי יכולה להיות סיטואציה לא נעימה בכלל, ובכדי למנוע את אי הנוחות הזאת – אתם צריכים להכין את עצמכם בהתאם.

אז איך תוכלו להיות ערוכים על מנת למנוע מצב שבו הביוב יעלה על גדותיו? על ידי שאיבת בורות ביוב לפני החורף. במדריך הבא אנו נסביר לכם בדיוק מדוע שאיבת בורות ביוב יכולה להיות כל כך משמעותית, ומדוע אסור לכם לוותר עליה. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו להתמודד עם הצפה טורדנית של הביוב.

האחריות שלכם – מונעת לא מעט בעיות

מרבית האנשים עשויים לשכוח כי הם צריכים לדאוג למערכת הביוב לפני שהחורף מגיע, ומכאן הסיכוי להופעה של הצפה היא גבוהה מאוד. מנגד כאשר תנקטו את הפעולות השונות על מנת למנוע את ההצפות, אתם יכולים להוריד כל סיכוי לכך שתופתעו מהצפה לא רצויה. כך שלא משנה איך תסתכלו על זה, הכל נמצא בידיים שלכם.

שאיבת בורות ביוב על ידי אינסטלטור מנוסה זוהי אחת מהפעולות שאתם צריכים לנקוט, וישנם עוד מספר פעולות שחשוב שתבצעו. מספיק שתשכחו פעולה אחת, ואתם עוד עלולים למצוא את עצמכם בסיטואציה לא נעימה. תעשו בדיקה מקדימה על מנת לוודא שלא שכחתם כלום, ותוכלו לעבור את ימי החורף בשלום – מתחת לפוך כמובן.

הפעולות שימנעו הצפה של הביוב

כמו שאמרנו אחת מהפעולות המרכזיות שאתם חייבים לבצע היא כמובן שאיבת בורות ביוב, אך ישנם עוד מספר פעולות שיכולות למנוע את ההצפה בחורף. ככל שתבצעו יותר פעולות, כך תוכלו להוריד בצורה משמעותית את הסיכוי להיווצרות של הצפה. עליכם להבין כי התמודדות עם הצפה היא לא דבר שאתם תרצו להתמודד איתו, ולכן חשוב מאוד שתבצעו כמה שיותר פעולות.

  • ניקוי יסודי של מערכת הביוב – במהלך ימי הקיץ הצטברו כמויות גדולות של לכלוך בתוך מערכת הניקוז, ולכן חשוב מאוד שתנקו אותה בצורה יסודית על מנת לוודא שאין הפרעה לזרימה התקינה.
  • בדיקת מכסה הביוב – תוודאו כי המכסה של הביוב תקין, וכי מתאפשרת חדירה תקינה של המים שהצטברו היישר אל תוך פתח הניקוז. במקרה שבו המכסה חסום לגמרי, המים לא יוכלו לזרום ומכאן הסיכוי להצפה גבוה.
  • תבחנו את המצב של מערכת הניקוז – בעיקר בבניינים ישנים מערכת הניקוז עשוי להיות סדוקה ורעועה, כך שבימי החורף יהיה לה קשה להתמודד עם הצפות גדולות של מים – ואתם צריכים לעשות מספר פעולות מנע.

לא יודעים מה לעשות? הזמינו אינסטלטור מקצועי

מרבית האנשים אינם ידעו מה הם צריכים לעשות על מנת להכין את מערכת הביוב שלהם לקראת ימי החורף. כמו שאמרנו שאיבת בורות ביוב זה רק אלמנט אחד מתוך שלל אלמנטים שונים שאותם צריך לנקוט על מנת להביא לתוצאות. לכן במקום שתוותרו על ההכנה של מערכת הביוב, רק בגלל שאתם לא יודעים מה צריך לעשות – הזמינו אינסטלטור מקצועי שיענה לכם על כל השאלות.

כל עוד אתם מזמינים אינסטלטור שמכיר את התחום על בוריו, מתמחה בשאיבת בורות ביוב, אתם יכולים לדעת שאין לכם שום סיבה לדאוג. כל אינסטלטור שמכבד את עצמו יודע בדיוק מה צריך לעשות על מנת להכין את מערכת הביוב לקראת ימי החורף. כך שאתם רק צריכים לחכות ולקבל את תמונת המצב, תנו לאנשי המקצוע לעשות את העבודה שהם כל כך טובים בה ומבינים אותה.

שאיבת בורות ביוב עושים לפני שהחורף מגיע

חשוב לציין כי את כל הפעולות שאותם ציינו לפניכם אתם לא צריכים לעשות בחורף עצמו אלא לפני שהחורף מתחיל. כך תוכלו לדעת שאתם מוכנים לקראת ימי הגשם שהולכים להגיע ממש בקרוב, ואתם לא צריכים להיות בלחץ של הדקה ה- 90, כי בסוף לא תצליחו למצוא את האינסטלטור האידיאלי עבורכם, ותהיו חייבים להתפשר – דבר שעלול להביא לתוצאות הרבה פחות טובות.

לכן תנסו להזמין את האינסטלטור מבעוד מועד, כך תגיעו למצב שאתם עם ראש שקט ובידיעה מלאה כי הצפה של מערכת הביוב היא לא משהו שעומד לקרות בקרוב. אתם תוכלו להיות בבית עם כוס שוקו חם ביד, ולא תצטרכו להתמודד עם הצפות טורדניות שיגזלו מכם כל זמן פנוי.

צרו קשר עכשיו עם אבי אינסטלציה, הנותן שירותי ביובית ומומחה בשאיבת בורות ביוב, לקבלת הכוונה וייעוץ טלפוני ולקבלת שירות אדיב ומקצועי. אבי אינסטלציה – זה האינסטלטור שלכם.

דילוג לתוכן