פתיחת סתימות שחוזרות על עצמן אבי אינסטלציה אינסטלטור ברמת גן

המדריך המלא – פתיחת סתימות שחוזרות על עצמן

בכל פעם שאתם מבחינים בסתימה, באופן טבעי מצב הרוח שלכם עשוי להיות קצת פחות טוב. כי מדובר על סתימה שתדרוש מכם לא מעט התעסקות ולא מעט תשומת לב, אך מה קורה כאשר מדובר על סתימה שחוזרת על עצמה? במצב כזה, אתם צריכים לפעול אחרת על מנת שתוכלו למנוע מצב שבו היא תחזור על עצמה פעם אחר פעם.

פתיחת סתימות שחוזרות על עצמן זוהי כבר עבודה שונה מפתיחה של סתימות חד פעמיות. לכן אתם צריכים להבין כיצד תוכלו להתמודד עם סוג כזה של סתימות, כך שתוכלו להגיע למצב שהסתימות ייעלמו באופן מוחלט. אתם לא תרצו להתמודד עם סתימות באופן קבוע או יומיומי.

הסכנה של סתימות שחוזרות על עצמן

למעט חוסר הנוחות שהסתימות הללו עשויות להביא איתן, יש עוד סיבות לכך שאתם צריכים לפתור את הסתימות הללו במהירות. אז איזה סכנות הסתימות הללו יכולות להביא ביחד איתן?

  • במקרה שבו הסתימה חוזרת על עצמה, ככל הנראה יש לכך סיבה משמעותית. לעיתים הסתימה היא רק הפרומו לבעיה חמורה הרבה יותר, בעיה שאתם חייבים לפתור אותה על מנת למנוע בעיות בעתיד. לכן מדובר על סוג של תמרור אזהרה שמחייב מכם התייחסות רצינית.
  • גם אם אותה סתימה שחוזרת על עצמה איננה מעידה על בעיה משמעותית, לרוב בעת פתיחת סתימות שחוזרות על עצמן באופן תדיר אתם עלולים להסב נזק למערכת הניקוז כולה. לכן מדובר כאן על סכנה שבסוף עלולה לחייב אתכם להוציא לא מעט כסף על התיקון.

סתימות שחוזרות על עצמן פותחים עם אינסטלטור

בשונה מסתימה רגילה שאותה אתם תוכלו לפתוח באופן עצמאי, כאשר מדובר על סתימה שחוזרת על עצמה – ככל הנראה מדובר על משימה שהיא קצת קשה עבורכם. תזכרו כי פתיחת סתימות שחוזרות על עצמן זוהי אומנם פעולה שכן תוכלו לעשות, אך בפועל בתוך זמן קצר הסתימה תחזור על עצמה שוב – ומכאן הסיפור לא ייפתר לעולם.

השאיפה שלכם חייבת להיות להביא לפתרון של הסתימה, כך שהיא לא תחזור על עצמה פעם אחר פעם. עם הכלים שעומדים לרשותכם אתם לא תוכלו לעשות זאת לבדכם, אתם תהיו חייבים לפנות לאינסטלטור שיבצע עבורכם פתיחת סתימה בכיור, מקלחת או שירותים. איך אינסטלטור יכול לבצע פתיחת סתימות שחוזרות על עצמן בצורה יעילה ואפקטיבית יותר מכם?

  • אינסטלטור לרוב מגיע עם הידע המקצועי, הוא בקלות יוכל לאבחן את הסיבה להיווצרות הסתימה.
  • אינסטלטור מגיע עם הציוד המתקדם, כך שהוא יוכל לשחרר את הסתימה בצורה טובה הרבה יותר מכם.
  • אינסטלטור יוכל להשתמש במכשור מתקדם על מנת לאבחן את סיבת הסתימה בצורה הרבה יותר עמוקה.

העלויות של פתיחת סתימות שחוזרות על עצמן – סתימות מורכבות

תזכרו כי ברוב המקרים פתיחת סתימות מורכבות היא מהלך הרבה יותר סבוך מבחינתו של האינסטלטור. כך שברוב המקרים הוא עשוי לדרוש מחיר גבוה יותר, כל זאת בהתאם לתהליך שבאמצעותו הוא שחרר את הסתימה. לרוב מדובר על תוספת של עוד כמה מאות שקלים, כך שאתם צריכים להיות מודעים לכך – ולקחת את הנושא הזה בחשבון.

אז איך תוכלו לדעת בדיוק כמה אתם צריכים לשלם על פתיחת סתימות שחוזרות על עצמן? האפשרות הטובה ביותר היא לברר עם האינסטלטור טרם תחילת העבודה את העלויות. מוטב שתעשו זאת על מנת שתוכלו להיות עד יד על הדופק לכל אורך התהליך, ותוכלו לראות שאתם מסוגלים לעמוד בעלויות הללו. אך באותה מידה לא תוכלו להשאיר את הסתימה כמו שהיא, כי היא עשוי להסב נזק משמעותי – כזה שבסוף עוד יעלה לכם הרבה יותר מאשר העלות של פתיחת הסתימה על ידי האינסטלטור.

כך תבחרו את האינסטלטור הנכון עבורכם

כיום יש המון אינסטלטורים שיציעו לכם שירות של פתיחת סתימות מורכבות על ידם, גם פתיחת סתימות שחוזרות על עצמן. כמובן שכל אינסטלטור יבטיח לכם הרים וגבעות, כל זאת בכדי שתבחרו בו לטובת המשימה. בסוף אתם צריכים לעשות את הבחירה שאתם מרגישים איתה הכי שלמים – בחירה שתגרום לכם לדעת שאתם בידיים הטובות ביותר.

  • תוודאו כי מדובר על אינסטלטור מנוסה, כזה שנמצא בתחום כבר שנים רבות.
  • תוודאו כי מדובר על אינסטלטור עם הציוד הנדרש, ציוד מתקדם שבאמצעותו הוא יוכל לשחרר סתימות מורכבות.
  • תוודאו כי הזמינות של האינסטלטור נוחה לכם, כך שתהיו בבית כאשר הוא מגיע – ותוכלו לוודא שהכל תקין כאשר הוא יסיים את העבודה.
דילוג לתוכן