אינסטלטור מומחה אבי אינסטלציה

אל תיקחו סיכונים מיותרים – פתיחת סתימות ע"י אינסטלטור מומחה

אחת מהבעיות השכיחות ביותר שעלולות לתפוס אתכם לא מוכנים היא היווצרות של סתימה במערכת הניקוז. הסתימה יכולה להתרחש בגלל שחיקה של מערכת הניקוז ומנגד היא גם יכולה להתרחש בגלל זלזול וחוסר תשומת לב מהצד שלכם. אך זה לא באמת משנה למה הסתימה נוצרה, בסוף אתם צריכים להגיע למצב שבו אתם מסוגלים לפתור אותה.

האינסטינקט הראשוני שלכם כאשר אתם מבחינים בסתימה הוא כמובן להוציא את הפומפה ולהתחיל לפמפם. החדשות הטובות הן שבחלק מהמקרים תצליחו לשחרר את הסתימה, אך באותה אתם עלולים להחמיר את המצב. אז למה שתיקחו סיכון מיותר? פתיחת סתימות רצוי לבצע רק על ידי אינסטלטור מומחה שמכיר את העבודה על בוריה. במאמר הבא אנו נסביר לכם בדיוק מדוע אסור לכם לחשוב לפתוח את הסתימה בעצמכם ולמה כדאי לפנות לאינסטלטור מומחה.

ברוב המקרים – הניסיונות יסתיימו בכישלון

רק כאשר מודבר על סתימה פשוטה תוכלו לפתוח אותה בעזרת הפומפה שנמצאת ככל הנראה בבית שלכם. אך ברוב המקרים סתימות שנוצרות אחרי שימוש ממושך הן סתימות מורכבות שדורשות מיומנות ומקצועיות גבוהה יותר. אז למה שתבזבזו את הזמן שלכם? הרי תוכלו לפמפם שעות את האסלה או את פתח הניקוז של הכיור, והתוצאה לא באמת תשתנה.

הזמינו אינסטלטור מומחה בפתיחת סתימות על מנת שישנה את המצב. הוא ידע בדיוק כיצד לפתוח את הסתימה, ולא משנה עד כמה היא מורכבת הוא גם יצליח לשחרר אותה. כך תוכלו בתוך זמן קצר לחזור לשגרת החיים הרגילה שלכם, והסתימה? היא כבר חלק מהעבר. אתם אפילו תשכחו בשלב מסוים שהיא בכלל הפריעה לכם בתחילת אותו היום.

חוסר תשומת לב – עלול לגרום גם לנזק

אומנם על פניו פתיחת סתימות זוהי פעולה פשוטה יחסית, ואתם בהחלט צודקים. אך אם מדובר על סתימה קשה ומורכבת, לעיתים שימוש בפומפה עלול לעשות יותר נזק מאשר תועלת. לא רק שלא תצליחו לשחרר את הסתימה הטורדנית, אתם גם תגיעו למצב שבו הסתימה הפכה להיות חמורה יותר – או שהיא הביאה לשחיקה של מערכת הניקוז כולה.

לפעמים הרצון שלכם לחסוך עלול לעלות לכם ביוקר. לכן אל תיקחו סיכונים מיותרים, בטח כאשר מדובר על מערכת הניקוז שלכם. אם תחמירו את המצב, לא מן הנמנע כי תצטרכו להסתדר זמן רב ללא הכיור או ללא האסלה – וזוהי יכולה להיות משימה קשה במיוחד. תזמינו אינסטלטור מומחה שמכיר את כל סוגי הסתימות, והוא כבר ידע כיצד לפתוח כל סוג של סתימה.

אין לכם את הציוד הדרוש – פומפה זה לא הפתרון

אומנם פומפה בחלק מהמקרים יכולה לשחרר את הסתימה, אך אם נודה על האמת את רוב הסתימות היא לא תצליח לשחרר. כך שלמעט פומפה ככל הנראה אין לכם בבית עוד ציוד שיכול לעזור לכם לשחרר את הסתימה, ולכן במצב כזה אתם תהיו תקועים. אין שום סיבה שתלכו לרכוש ציוד מיוחד, בסוף מדובר על סתימה בודדת שאינסטלטור מומחה יכול לשחרר אותה בתוך מספר דקות.

בגלל הסיבה הזאת מוטב לכם להזמין אינסטלטור מומחה שמגיע עם כל הציוד הדרוש, וכמובן ישחרר עבורכם את הסתימה. האינסטלטור יודע בדיוק באיזה כלי צריך להשתמש על מנת לשחרר את הסתימה הספציפית הזאת, כך שאתם בכלל לא צריכים לשבור את הראש – תתעסקו בדברים אחרים שמעניינים אתכם באמת.

פתיחת סתימות – זה לא באמת כל כך יקר

חלק נכבד מהאנשים נוטים לחשוב כי העלות של פתיחת סתימה על ידי אינסטלטור מומחה היא גבוהה, ולפיכך הם מעדיפים לנסות ולפתוח את הסתימה בעצמם. כך שהם עלולים לחשוף את מערכת הניקוז שלהם לנזק, שבסוף עוד יעלה פי כמה מאשר העלות של פתיחת הסתימה. הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן, פתיחת סתימה על ידי אינסטלטור היא לא באמת כל כך יקרה. צרו קשר עכשיו עם אבי אינסטלציה לקבלת מידע וייעוץ טלפוני, כמו כן להזמנת אינסטלטור מומחה שיגיע אילכם בזמן קצר ביותר.

ברוב המקרים מדובר על עלות של כמה מאות בודדות של שקלים, כך שכדאי לכם לשלם את הסכום הזה – ולא לנסות לפתוח את הסתימה בעצמכם. מה שגם כיום ישנם לא מעט אינסטלטורים בשוק, כך שתוכלו בקלות למצוא את האינסטלטור המושלם עבורכם. אותו אינסטלטור מומחה שיגבה מכם את המחיר ההוגן ביותר, אך גם אותו איש מקצוע שמגיע עם הרזומה ועם הניסיון הנדרש.

דילוג לתוכן