פתיחת סתימה במקלחת בתל אביב

אחד התקלות היותר מעצבנות שיכולות לקרות לנו בבית היא סתימה במקלחת. פתיחת סתימה במקלחת בתל אביב הנה שירות נפוץ שכן אנשים רבים באזור מזמינים אינסטלטור מקצועי לטפל בבעיה במהירות. אז אם אתם זקוקים לשירותי פתיחת סתימה במקלחת בתל אביב אנא צרו עמנו קשר בחברת אבי אינסטלציה ואנו נשמח לתת לכם שירות מקצועי, מהיר ובמחיר מיוחד.

פתיחת סתימה במקלחת בתל אביב

שירותי פתיחת סתימה במקלחת בתל אביב

סתימה במקלחת היא מקרה לא נעים במיוחד שכן אף אחד לא רוצה להתקלח ושתוך כדי המקלחת תגלו שהמים עולים כבר מעל כפות רגליכם. זאת ועוד שזה יכול ליצור הצפה בחדר האמבטיה במידה ויש לכם דוש ומקלחון ולא אמבט שאתם מתקלחים בתוכו. שירותי פתיחת סתימה במקלחת בתל אביב דורשים בסך הכול כמה כלים פשוטים, כולל צינור מיוחד אותו ניתן להחדיר דרך פתח הניקוז ולפתוח את הסתימה. בדרך כלל ניתן לפתור את הבעיה ללא חומרים כימיים וזה אף מומלץ כיוון שזה עשוי להזיק לצנרת. פתיחת סתימה במקלחת בתל אביב יכולה להיגרם כתוצאה מכמה מקרים פשוטים: פתיחת סתימה במקלחון שכן שערות נושרות מהגוף אל פתח הניקוז בכל פעם שאנו מתקלחים וזה עשוי לסתום אותו, פתיחת סתימה באמבטיה שעשויה להיסתם מאותה סיבה או אפילו אם קילחתם את הכלב באמבטיה ונשרו ממנו שערות וכן גם פתיחת סתימה בדוש שבמקרה כזה לעתים יש תקלה בצינור המוביל מים אל ראש הדוש.

פתיחת סתימה במקלחון

אם יש לכם מקלחון בבית ויש סתימה זה עשוי להיות לא נעים כיוון שהמים יכולים לעבור את המסילה התוחמת את המקלחון ולהציף את כל חדר האמבטיה. לעתים רבות המים גם עשויים לעבור מתחת לדלת חדרי האמבטיה אל מחוץ לחדר המקלחת. פתיחת סתימה במקלחון תפתור לכם את הבעיה ותחסוך לכם לגרוף את המים כל פעם מחדש. כל אינסטלטור בתל אביב יכול לספק שירותי פתיחת סתימה במקלחת בתל אביב, אולם כדאי לכם לוודא שלאותו אינסטלטור יש את הכלים הנדרשים כדי לבצע פתיחת סתימה במקלחון מבלי להזיק לריצוף, לדלתות המקלחון או הצנרת.

פתיחת סתימה באמבטיה

פתיחת סתימה באמבטיה היא הליך פשוט יחסית, אולם אנשים רבים המנסים לפתור אותה באמצעות רכישת חומר כימי כזה או אחר מהסופר והזנתו אל פתח הניקוז וכאשר עושים זאת הם פוגעים בצנרת ועשויים לגרום לתקלה גדולה יותר. פתיחת סתימה במקלחת בתל אביב יכולה להיות פשוטה מאוד ובוודאי פתיחת סתימה באמבטיה שכן בסך הכול אלו ככל הנראה שערות החוסמות את הצנרת. ייתכן וגם פתחי הביוב סתומים (הצנרת דרכה עוברים המים מהמקלחת) אולם אינסטלטור מקצועי יכול לפתור את התקלה בתוך זמן קצר, בדרך כלל אפילו תוך 20-30 דקות לכל היותר.

פתיחת סתימה בדוש

אם הדוש שלכם סתום ונדרשת פתיחת סתימה בדוש לעתים תצטרכו להחליף את ראש הדוש שכן אולי התקלה היא שם. במקרה אחרת התקלה עשויה להיות בצינור המוביל מים אל הדוש. אולי הצינור קרוע או שצינור בקיר התפוצץ או נסדק ויש בו נזילה של מים ולכן לא מגיעים מים אל ראש הדוש. פתיחת סתימה במקלחת בתל אביב היא עבודה למקצוענים ולכן אתם רוצים לוודא שאתם מזמינים את חברת אבי אינסטלציה שעבורה פתיחת סתימה בדוש הנה עבודה של יום יום. אינסטלטור מקצועי ומנוסה מטעם החברה יגיע במהירות אל ביתכם ויטפל בבעיה במקצוענות רבה. האינסטלטור יעשה שימוש במצלמה תרמית במידת הצורך כדי לאבחן את התקלה ולוודא שאין תקלות אחרות אם הוא כבר נמצא במקום. כמו כן הוא מגיע עם רכב מאובזר היטב בכל הכלים הנדרשים לפתרון בעיית הסתימה ובמקרים מסוימים גם החלפת הדוש.

דילוג לתוכן