א ב י אינסטלציה - שירותי ביובית

אל תגידו שלא ידעתם – מי צריך שירותי ביובית?

רוצים לבצע שאיבת ביוב? מי בכלל צריך שירותי ביובית ומתי? אתם צריכים להכיר את כל המצבים שיחייבו אתכם לבצע את הפעולה הזאת. שאיבת הביוב היא אחת מהפעולות החשובות ביותר, פעולה שיכולה להציל אתכם מפני סיטואציות לא נעימות בכלל. כך שאם אתם מוצאים את עצמכם באחת מהסיטואציות שנפרט עליהן בהמשך, ככל הנראה זוהי תהיה האפשרות היחידה שתאפשר לכם להילחץ מאותו מצב. כמובן שבכל רגע נתון תוכלו להתייעץ עם אינסטלטור מצקועי על מנת לקבל את חוות הדעת הספציפית שלו, דבר שגם הוא יכול להיות מאוד חיוני.

אז מי צריך שירותי ביובית ובאילו מצבים אתם חייבים לבצע שאיבת ביוב? אנו סקרנו עבורכם את כל האופציות, כך שתוכלו להיות עם יד על הדופק. כל דקה שאתם מבזבזים על התלבטות או על מחשבות שונות עלולה לעלות לכם ביוקר. אתם בוודאי לא תרצו להגיע למצב שבו המצב רק יחמיר.

שירותי ביובית – שאיבת ביוב בעת הצפת ביוב

מדובר על אחד מהמצבים הכי מתסכלים שיכולים להיות, מצב שבו מערכת הביוב כולה עולה על גדותיה ומציפה לכם את הבית או את המשרד. במקרה כזה אתם תהיו חייבים להגיב במהירות על מנת להציל את החפצים שלכם, וכמובן לאפשר לכם להמשיך בשגרת החיים הרגילה שלכם. כל דקה של התמהמהות עלולה להביא ליותר נזק, והיא כמובן עלולה להגדיל את כמות הביוב שעלה על גדותיו. לכן חשוב מאוד לבצע את השאיבה בהקדם האפשרי, כך שתוכלו לחזור לשגרת החיים הרגילה, ולמנוע נזק.

במצב של הצפת ביוב, שאיבה היא האפשרות הראשונית שאמורה לאפשר לכם להמשיך את התיקון עצמו. מבלי שתשאבו את כל מי הביוב שעלו על גדותיהם, לא תוכלו להמשיך לתקן את התקלה. ברוב המקרים מדובר על תקלה קצת יותר סבוכה, כזאת שמחייבת פתרון מהיר ככל האפשר.

שאיבת ביוב בעת סתימה מורכבת

ברוב המקרים פתיחת סתימות ניתן לבצע על ידי שימוש בפומפה או בספירלה. אך מה קורה כאשר מדובר על סתימות טורדניות? כאלה שחוזרות על עצמן פעם אחר פעם – ללא הפסקה? האם צריך שירותי ביובית? במקרה כזה אתם לא תוכלו להסתפק רק בפומפה או בספירלה, כי הסתימה לא תעלם ואתם תהיו חיייבם להתמודד איתה בכל פעם. במקרה כזה הפתרון הטוב ביותר הוא כמובן להזעיק אינסטלטור עם ביובית על מנת שיבצע שאיבה של כל הפסולת שנמצאת בתוך הביוב.

שאיבת הביוב היא פעולה עוצמתית שאוספת על כל הפסולת והלכלוך שיכול לגרום לסתימה, ובכך ברוב המכריע של המקרים הסתימה נעלמת לחלוטין. כמובן שאף אחד לא יכול להבטיח לכם במיליון אחוז שהסתימה לא תחזור על עצמה, אך ברוב המקרים סתימות לא חוזרות על עצמן לאחר שמבצעים שאיבה איכותית של כל מערכת הביוב.

שאיבת ביוב לקראת החורף

לעיתים השאלה היא לא "מי צריך שירותי ביובית" אלא "מתי". לא תמיד אתם צריכים לשאוב את הביוב בבית שלכם כאשר יש בעיה מוחשית. לפעמים אתם תבצעו את השאיבה על מנת למנוע בעיה שעלולה להופיע עם הזמן. ברוב המקרים ההמלצה היא בכל פעם לפני שמגיע החורף לבצע שאיבה של מערכת הביוב כולה, על מנת למנוע הצפות אפשריות לקראת ימי הגשם המתקרבים. תזכרו כי אם מערכת הניקוז לא נמצאת בשיאה, מי הגשם עשויים לעלות על גדותיהם, ואתם תצטרכו להתמודד עם הצפות.

לכן במקרה שבו אתם יודעים שיש לכם בעיות שונות עם מערכת הביוב, מוטב להקדים תרופה למכה ולבצע שאיבה מקצועית. השאיבה תיקח איתה את כל הפסולת ואת כל הלכלוך שעלול למנוע ממי הגשם לחלחל אל תוך מערכת הניקוז. כך אתם תוכלו ליהנות מימי החורף המתקרבים, ולא תצטרכו להיות בחרדה שמא המים יעלו על גדותיהם.

אל תיקחו סיכונים, הזעיקו אינסטלטור מנוסה לקבלת שירותי ביובית!

אתם בוודאי מבינים כי שאיבת ביוב יכולה להיות האפשרות הפרקטית ביותר עבורכם בהתמודדות עם לא מעט מצבים. לכן אתם צריכים לזכור כי על מנת שתוכלו לקצור את הפירות, אתם תהיו חייבים לפנות לאינסטלטור מנוסה – כזה שמכיר את התחום על בוריו. אתם צריכים לסמוך עליו שהוא ידע לשאוב את כל הפסולת והלכלוך, וכמובן לפתור את התקלה שבגללה הכל התחיל.

אינסטלטור מנוסה יספק לכם מעטפת שלמה של פתרונות, כך שאתם לא באמת תצטרכו לדאוג. בסוף הכוח נמצא בידיים שלכם, ואתם צריכים לבחור איש מקצוע שאתם מסוגלים לסמוך עליו בעיניים עצומות. אל תיקחו סיכון שאתם לא בטוחים לגביו, כי אתם עוד תשלמו על כך ביוקר – מכל בחינה אפשרית.

דילוג לתוכן