אבי אינסטלציה - אינסטלטור בתל אביב - גילוי נזילות

גילוי נזילות – הדרך המוצלחת ביותר

אין דבר שיכול להסב נזק ואי נעימות רבים יותר לדיירי בית, מנזילה סמויה כלשהי בביתם. בעוד שלפעמים ניתן לראות את הנזילה באופן פיזי, הרי שלפעמים מלבד הסימנים שנזילה משאירה אחריה כגון: סימני עובש בקירות, ריח לא טוב בחלל, סימני רטיבות על הקירות, התקלפות והתפוררות של קיר קיים ועוד, בלתי אפשרי להבין היכן בדיוק הנזילה ממוקמת. הדבר שיש לעשות ברגע שמזהים סימן כלשהו לנזילה, היא ליצור קשר עם איש מקצוע העוסק בתחום גילוי נזילות באופן מקצועי ומנוסה.

כיצד מגלים נזילות?

גילוי נזילות זהו לא תמיד דבר פשוט. לא פעם, אין באמת מידע כלשהו שיכול לכוון אודות המיקום המדויק של הנזילה. לכן, כיום, איש מקצוע העוסק בתחום נזילות באופן מקצועי, מבצע את תהליך איתור הנזילה באמצעות מצלמה טרמית משוכללת ומיוחדת, אשר מסייעת לו לאתר את המיקום הספציפי של הנזילה באמצעות בדיקת הטמפרטורה בקיר נתון וזיהוי טמפרטורה נמוכה יותר באזור אחד, על פני אזורים אחרים בקיר. כאשר המצלמה מעניקה את המידע אודות מיקום הנזילה, ניתן לטפל בנזילה באופן נקודתי, פשוט ונוח יותר.

בטרם בוחרים איש מקצוע לצורך איתור נזילה, יש לבחון היטב האם מדובר באיש מקצוע איכותי ומקצועי העוסק באיתור נזילות באמצעות הכלים המתקדמים ביותר.

דילוג לתוכן