אבי אינסטלציה - אינסטלטור בתל אביב - ביובית לחניונים

ביובית לחניונים – במה מדובר?

ביובית היא מעין משאית, הרלוונטית לטיפול בבעיות שונות במערכת הביוב. משאית זו איננה משאית רגילה שכן, היא מכילה עליה את כל הציוד הרלוונטי בכדי לפתוח סתימות במערכת הביוב. בעוד שניתן להיתקל לרוב בשרותי ביובית עבור פתיחת סתימות ביוב שכונתיות, ניתן למצוא את השירותים בהללו גם עבור חניונים. ביובית לחניונים נחוצה לא פעם עבור חניונים תת קרקעיים.

מהי ביובית לחניונים

ביובית רגילה היא ביובית אשר בכוחה לנקז הצפות ביוב ולפתוח סתימות במערכת הביוב. אולם, ביובית רגילה איננה יכולה להציע את שירותיה גם עבור חניונים תת קרקעיים שכן, מדובר בחניונים נמוכים שאין בהם גישת כניסה לגובה של משאיות ביובית. ביובית לחניונים היא ביובית אשר רלוונטית למקומות נמוכים וכן למרחבים צרים. מדובר על ביובית שיכולה להגיע למקומות שלא קל להגיע עליהם, על מנת לטפל בהצפה או סתימת ביוב כלשהם. הביובית הנמוכה והביובית הרגילה מכילות כמעט את אותו הציוד אך לביובית חניונים

ביובית חניונים רלוונטית מאוד עבור חניונים תת קרקעיים, אך גם עבור כל חלל אחר שמורכב למשאית רגילה להיכנס אליו בשל הגודל שלו והרוחב שלו. אם אתם זקוקים לשירותי ביובית עבור חניונים, רצוי וחשוב לבחור בקבלן ביובית חניונים הטוב ביותר בתחום.

דילוג לתוכן