אינסטלטור פותח סתימות

אינסטלטור פותח סתימות – הכירו את הגורמים השכיחים ביותר לסתימות במטבח, בחדר הרחצה ובשירותים!

מתמודדים עם סתימות עקשניות במיוחד? אינסטלטור פותח סתימות ידע להעניק לכם שירות מלא, מהיר ומקצועי לטיפול בכל סתימה. אבי אינסטלציה עוסק בתחום מזה לא מעט שנים ומוזעק פעמים רבות לבית לקוחותיו במטרה להתגבר על סתימה עקשנית. ישנם גורמים רבים לסתימות בכיור המטבח, סתימות בשירותים או אף סתימות בפתח הניקוז בחדר הרחצה. אבי אינסטלציה בחר להדגיש לכם את כל הסיבות השכיחות ביותר בגינן נוצרות סתימות במטבח, בשירותים ובחדר הרחצה על מנת שתדעו ממה להיזהר. אז רגע לפני שאתם מזעיקים אינסטלטור פותח סתימות, הכירו את כל הגורמים המרכזיים לסתימות השכיחות ביותר בדירתם.

הגורמים המרכזיים לסתימה במטבח – שאריות מזון והצטברויות של שומן

אינסטלטור פותח סתימות המגיע להתמודד עם סתימה במטבח, ברוב המקרים יגלה שהסיבה לסתימה היא הצטברויות של ירקות, ושאריות מזון. ירקות ושאריות מזון שחודרים לפתח הניקוז נתקעים בסיפון ואט אט מצטברים עד כדי חסימה מלאה של מעבר המים למערכת האינסטלציה החבויה בדירתכם. מצב זה גורר סתימות רבות בחדר המטבח ולכן, חשוב מאוד להקפיד לנקות את הצלחות מכל שאריות המזון לפני שאתם מכניסים אותן לכיור המטבח. סיבה נוספת בגינה אינסטלטור פותח סתימות מוזעק לא אחת לפתיחת סתימה במטבח היא הצטברות שומן. אנשים רבים לא מודעים לעובדה ששומן קר מתקשה והופך להיות כמו אבן במערכת האינסטלציה שלכם. אז אם גם אתם רגילים לשפוך את השמן מהטיגון ישירות לפתח הניקוז בכיור המטבח, חשוב שתהיו מודעים שפעולה זו עלולה לגרור סתימות עקשניות במיוחד.

הגורמים המרכזיים לסתימה בשירותים – נייר ומגבונים

באשר לסתימות בשירותים, הגורמים המרכזיים עליהם מצביע אינסטלטור פותח סתימות הם: נייר ומגבונים. לא מעט אנשים משליכים לפתח הניאגרה נייר ומגבונים לחים הנערמים וגורמים לסתימות של ממש. חשוב להדגיש כי המגבונים אינם נקרעים בקלות, מה שיכול ליצור סתימה עיקשת במיוחד. אינסטלטור פותח סתימות ממליץ לכל לקוחותיו להקפיד להימנע מזריקת ניירות ומגבונים לפתח הניאגרה ובכך להימנע מרוב ככל הסתימות במערכת אינסטלציה זו.

הגורמים המרכזיים לסתימה בחדר הרחצה – הצטברות של שיערות

ובאשר לפתח הניקוז של חדר הרחצה, אינסטלטור פותח סתימות מסביר כי הסיבה המרכזית לסתימות באזור היא הצטברות של שערות. לכולנו נושרות בין 100 ל 200 שיערות ראש מידי יום, גם ללא התמודדות עם הקרחה כלל. חלק נכבד מהשיערות הללו נושרות במהלך הרחצה בגין חפיפת הראש. לכן, ברוב המקרים בהם אינסטלטור פותח סתימות נדרש להתמודד עם סתימות בחדר הרחצה, הוא שולף מפתח הניקוז הצטברות גדולה של שיערות ראש. השיערות המושרות מסתבכות בצנרת וגורמות לקליטת שעות נוספות. אט אט נוצרת הצטברות שיערות שמונעת מהמים לזרום למערכות האינסטלציה הפנימיות וגורמות לסתימה.

כך תבחרו נכון אינסטלטור מומחה שידע להתגבר על כל בעיה בקלות, במהירות ובמקצועיות!

אבי אינסטלציה, אינסטלטור מומחה, מסביר כי היכרות עם כלל הגורמים המרכזיים לסתימות השכיחות ביותר בכל בית תוכל לסייע לרבים להימנע מפעולות רבות שיוצרות סתימות. ואיך מתמודדים עם הסתימות הללו? ראשית, חשוב שתדעו לבחור נכון אינסטלטור פותח סתימות. לא כל אדם המציג את עצמו בתור אינסטלטור מקצועי באמת עבר הכשרה מלאה ויודע להתגבר על כל סתימה בצורה מקצועית ומלאה. לכן, לפני שאתם בוחרים אינסטלטור פותח סתימות, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים לבחירה נכונה. אינסטלטור יצאת צדיק הוא אינסטלטור מומחה שעבר בהצלחה קורס הכשרה מלא ומחזיק ברישיון תקף לעסוק בתחום. כיום יש לא מעט אנשי מקצוע המציגים את עצמם בתור אינסטלטור מומחה, מקצועי ומיומן על אף שלא עברו הכשרה כלל. אינסטלטורים אלה צפויים להיכשל בניסיונם להתגבר על סתימות עקשניות במיוחד ובמקרים חריגים אף עלולים לגרום לנזקים חמורים למערכת האינסטלציה שלכם.

התמודדות נכונה עם הסתימות השכיחות ביותר בכל בית – כך מתגברים על כל סתימה

לכן, לפני שאתם בוחרים אינסטלטור פותח סתימות, אינסטלטור יצאת צדיק, חשוב לוודא שהאינסטלטור שלכם אכן סיים בהצלחה את כל הליך הכשרתו. אינסטלטור שסיים את כל הליך הכשרתו יוכל להציג בפניכם תעודה המוכיחה זאת. ללא תעודה, קיים סיכוי סביר שמדובר באדם המציג את עצמו בתור אינסטלטור פותח סתימות ללא הכשרה למטרת השלמת הכנסה. לאחר שבחרתם נכון אינסטלטור פותח סתימות מקצועי ומיומן, חשוב שתכירו את דרכי פעולתו. במידה ומדובר בסתימה במטבח, האינסטלטור יעריך שמדובר בהצטברות של שאריות מזון או שומן בצנרת ולכן מה שהוא יעשה זה יפתח את הסיפון הממוקם מתחת לכיור ויבדוק האם אכן מדובר בהצטברויות של מזון ושומן. הסיפון הממוקם מתחת לכל כיור הוא מעין כוס לקליטת עצמים שונים שעשויים לגרום לסתימות בצנרת. את הסיפון ניתן לפתוח בקלות על ידי הברגה פשוטה וכך ניתן לבדוק האם אכן מדובר בהצטברות של שאריות מזון. חשוב להדגיש שפתיחת הסיפון תגרום לרטיבות ולכן חשוב להצטייד בדלי שימנע מהמים להרטיב את כל ארונות המטבח.

שליפת השיערות מפתח הניקוז של חדר הרחצה – אינסטלטור מקצועי מגיע עם ציוד מקצועי!

באשר להתמודדות עם פתח הניקוז של חדר הרחצה, אינסטלטור פותח סתימות מגיע מצוייד עם כלי מיוחד שכל מטרתו היא לדוג את השיערות הגורמות לסתימה. כלי מיוחד זה מצליח לתפוס את כל השיערות בקלות רבה כך שאם אכן מדובר בסתימה הנגרמת מהצטברות שיערות, תוכלו לחזור ולהתקלח כרגיל תוך זמן קצר. ובאשר להתמודדות עם סתימה בשירותים, סתימה זו נחשבת למעט מורכבת יותר. לעיתים אינסטלטור פותח סתימות יידרש להגיע לצנרת החיצונית במטרה לאתר את מיקום הסתימה ולהתגבר עליה באופן מוחלט. אבי אינסטלציה המציע את שירותיו בתור אינסטלטור פותח סתימות מקפיד לוודא שהסתימה נפתרה באופן מוחלט כך שלקוחותיו לא יצטרכו להזעיק את שירותיו פעם נוספת תוך זמן קצר.

דילוג לתוכן