אינסטלטור לפתיחת סתימות

המדריך המלא – כל המידע על אינסטלטור לפתיחת סתימות

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מתמודדים עם סתימה טורדנית בכיור או באסלה? ככל הנראה שלא פעם אחת. אז רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון לאינסטלטור לפתיחת סתימות הראשון שעולה לכם בחיפוש, שווה לכם לקרוא את המדריך הבא. כך תוכלו לדעת את כל האינפורמציה הדרושה לכם על פתיחת סתימות, ולא תצטרכו להתמודד עם מידע חסר או חלקי – כזה שעשוי לפגוע בכם בשלב מסוים.

אם יש לכם שאלה שמעסיקה אתכם, רגע לפני שהאינסטלטור לפתיחת סתימות עומד להגיע – ככל הנראה תקבלו עליה מענה במדריך הבא. כך שתוכלו להגיע מוכנים, ולדעת בדיוק למה אתם צריכים לצפות כאשר האינסטלטור מגיע אליכם. ההכנה המוקדמת שלכם היא זאת שתעשה את ההבדל בין הצלחה ובין כישלון, תזכרו כי סתימות יכולות לחזור כמה פעמים ברצף – כך שאתם צריכים להיות ערוכים לכך.

תהיו מוכנים – העלות של פתיחת סתימות

ככל הנראה השאלה הראשונה שתעסיק אתכם היא כמובן, כמה יעלה לכם להזמין אינסטלטור לפתיחת סתימות על מנת שישחרר לכם את הסתימה באסלה או בכיור? חשוב לציין תחילה כי העלות משתנה בהתאם לניסיון ולרזומה של האינסטלטור שאותו אתם מזמינים, כך שאל תצפו לקבל מחיר אחיד כאשר אתם מזמינים אינסטלטורים.

העלות הממוצעת של פתיחת סתימה על ידי אינסטלטור אמורה לנוע בין 300 ועד 600 שקל. המחיר משתנה בהתאם למקום שבו התרחשה הסתימה וכמובן למצב שלה. ככל שהסתימה תהיה חמורה יותר, כך יהיה קשה יותר לפתוח אותה – והאינסטלטור עשוי לדרוש מחיר גבוה יותר. מה שכן תמיד תוכלו לקבל הצעת מחיר ראשונית עוד בשיחת הטלפון, על מנת שתוכלו לסנן את האינסטלטורים שדורשים מחיר גבוה.

חשוב לדעת – פתיחת סתימה לא לוקחת זמן רב

חשוב לציין כי לכל אינסטלטור לפתיחת סתימות יש את הניסיון ואת הידע שלו, ולכן קשה מאוד לתת אומדן מדויק לגבי משך זמן העבודה. אך ברוב המקרים כל עוד מדובר על סתימה פשוטה יחסית, אין שום סיבה שהאינסטלטור לפתיחת סתימות לא ישחרר אותה בתוך זמן קצר. לרוב אנו מדברים על כמה דקותף כאשר 15 דקות זה המקסימום של סתימה פשוטה. אם אנחנו מדברים על סתימה שהיא קצת יותר מורכבת, זה לא אמור לקחת יותר מ-30 דקות.

כמובן שבאמצעות משך הזמן של פתיחת סתימות, אתם יכולים להבין מהו הניסיון של האינסטלטור שנמצא מולכם. אם אתם רואים שלוקח לו הרבה זמן לשחרר את הסתימה, זה בהחלט אמור להדליק לכם נורה אדומה. אולי מדובר על איש מקצוע שאין לו את הידע הנדרש בכדי לבצע את המשימה.

אל תזלזלו – תזמינו איש מקצוע במהירות

לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי ניתן לדחות את פתיחת הסתימה עד לרגע שבו הם יהיו מוכנים. אך בפועל מה שהם לא יודעים זה שכל זמן שעובר, המצב עלול להחמיר וההוצאה הכספית מן הסתם גם היא. ברגע שהסתימה לא מקבלת מענה מקצועי ומהירה היא עלולה להיות חמורה יותר, ולעיתים היא אפילו עשויה להסב נזק למערכת הניקוז כולה. כך שאין מקום להתמהמות, הזמינו אינסטלטור לפתיחת סתימות בדחיפות על מנת שיפתור את הבעיה.

מוטב כי לא תזמינו את האינסטלטור מחוץ לשעות הפעילות שלו על מנת שלא תשלמו על כך ביוקר. מה שכן, תוכלו להזמין אותו כבר ביום שלמחרת. החדשות הטובות הן שברוב המקרים אינסטלטורים עונים במהירות לקריאות, ובתוך זמן קצר האינסטלטור כבר יהיה אצלכם בבית ויטפל בסתימה הלא צפויה.

כך תבחרו נכון אינסטלטור לביצוע פתיחת סתימות

  • הדבר הראשון שאתם לא יכולים להתפשר עליו כאשר אתם מחפשים אינסטלטור שיספק לכם שירות של פתיחת סתימה זה הניסיון שלו. ברגע שהאינסטלטור לפתיחת סתימות מנוסה אתם תוכלו להיות בטוחים שמדובר באיש מקצוע שיפתור את הבעיה במהירות, וכזה שלא יחמיר את המצב. הכי טוב שתוכלו לדעת שאתם בידיים הטובות ביותר מתחילת התהליך ועד לסופו המוצלח. אבי אינסטלציה הינה חברה בעלת ניסיון רב בתחום עם אנשי מקצוע מומחים שיספקו לכם שירות ברמה גבוהה.
  • הדבר השני שאתם לא יכולים להתפשר עליו הוא הזמינות של האינסטלטור והעלות שאותה הוא דורש. עליכם למצוא את השילוב המנצח בין אינסטלטור שזמין לספק לכם שירות, ובין אינסטלטור שלא יגבה מכם מחירים מופרזים על השירות שאותו הוא נותן. ברגע שאתם מקבלים את שני האלמנטים הללו, אתם יכולים להתקדם קדימה עד לשלב שבו הסתימה נמצאת הרחק מאחוריכם.
דילוג לתוכן