כל מה שצריך לדעת על תיקון נזילה בשירותים

נזילה בשירותים היא מטרד יומיומי לא קטן ואף עלולה לגרום להצפה כאשר לא מטפלים בזמן. במאמר זה של אבי אינסטלציה, אספנו בשבילכם את כל המידע בנושא של תיקון נזילה בשירותים. חברת אבי אינסטלציה מספקת שירותים על ידי מיטב אנשי המקצוע המתמחים הן באיתור נזילות בשירותים ובן בביצוע תיקון נזילה בשירותים. חשוב להבין שאיתור מדויק של מיקום הנזילה, לעתים לוקח זמן רב יותר מתיקונה, יחד עם זאת התיקון עצמו של נזילה בשירותים, אינו דומה לשום תיקון אחר של נזילה ודורש תמיד טיפול של אינסטלטור מקצועי.

תיקון נזילה בשירותים אבי אינסטלציה אינסטלטור

שירותי תיקון נזילה בשירותים – מה הם כוללים?

חברת אבי אינסטלציה מתמחה בתיקון כל סוגי הנזילות בשירותים וממליצה לבצע תיקון נזילה בשירותים מיד כאשר הנזילה מתגלה ולא לחכות עם זה כלל, אפילו לא יום אחד! השירותים שהחברה מספקת בתחום של תיקון נזילות בשירותים הינם: תיקון נזילה באסלה, תיקון נזילה בניאגרה, תיקון נזילה בניאגרה סמויה. בנוסף לכך, במידה וישנה נזילה ומקור הנזילה אינו ברור, החברה מספקת שירותי איתור נזילה מהירים ויעילים במיוחד. בהמשך המאמר נרחיב על כל שירות, מה משמעותו וכיצד הוא מתבצע. במידה והנכם סובלים ממצב בו ישנה נזילה בשירותים ואינכם יודעים מה מקורה, הזמינו איש מקצוע מידית בכדי למנוע נזק מצטבר, בזבוז מים והצפות מיותרות.

תיקון נזילה באסלה

אחת הבעיות העיקריות והנפוצות ביותר בתחום האינסטלציה של חדר הנוחיות, ובפרט בתחום של תיקון נזילה בשירותים, הינה נזילה באסלה. כולנו מכירים את הרעש של הורדת המים ושל הניאגרה המתמלא מחדש, אך מה קורה כאשר לאחר שהניאגרה מתרוקנת ומתחילה להתמלא מחדש עדיין אנחנו שומעים מים שזורמים אל תוך חור האסלה? במידה ויש מצב בו אנחנו שומעים מים אשר זורמים אל האסלה, סביר להניח שיש לנו נזילה באסלה ויש צורך דחוף בשירותי תיקון נזילה באסלה. במידה ויש לכם נזילה באסלה, הזמינו אינסטלטור בהקדם, כי מדובר במצב של בזבוז מים שבהחלט תרגישו בו בחשבון המים הבא שלכם אם לא תטפלו בכך בהקדם. המים אשר נוזלים ללא הרף יהפכו עלולים להכפיל את חשבון המים שלכם ואף לשלש אותו במקרים של נזילה חמורה.

תיקון נזילה בניאגרה – הנזילה השקטה

נזילה בניאגרה עלולה לגרום לצרות רבות, כשהעיקרית הינה, חדר שירותים אשר רטוב כל הזמן וכמובן גם לבזבוז מיותר של מים רבים. תיקון נזילה בניאגרה בדרך כלל דורש החלפת חלקים ולעתים אף החלפתה של הניאגרה כולה. נזילה בניאגרה היא מצב בו לאחר שכל המים יוצאים ממנה לטובת שטיפת האסלה, היא מתמלאת ומתרוקנת בו זמנית, כמובן שכאשר מצב כזה קורה לוקח לניאגרה להתמלא הרבה יותר זמן מהרגיל וכך מתבזבזים מים רבים. אל תשאירו תיקון נזילה בניאגרה לרגע האחרון, מיד כאשר אתם מבנים שלאחר הורדת המים, הניאגרה מתעכבת ואיננה מתמלאת במהירת הרגילה, ככל הנראה יש נזילת מים והתקשרו לאיש מקצוע לפתרון הבעיה ולביצוע תיקון נזילה בשירותים.

תיקון נזילה בניאגרה סמויה

אנשים רבים מאוד נחרדים כאשר מגלים כי יש להם נזילה בניאגרה סמויה, אך אפשר להירגע, תיקון נזילה בניאגרה סמויה, אינו מצריך שבירת קירות. תיקון נזילה בניאגרה סמויה מצריך את האינסטלטור לאתר את מקור הנזילה ולוודא שאכן יש בעיה עם הניאגרה. בדיקת נזילה ניתן לבצע על ידי הנחת ניר טואלט על דפנות האסלה ולחכות לראות אם היא נרטבת או לא, במידה ונרטבת יש נזילה מהניאגרה. נזילה כזו גורמת לחשבונות מים מנופחים מאוד וכדאי לטפל בה מיידית. אינסטלטור מקצועי אשר מגיע לבצע תיקון נזילה בשירותים בהם ניאגרה סמויה, יפתח את מנגנון הניאגרה הסמויה מבלי לפגוע בקירות כלל. בדרך כלל נזילה כזו נגרמת משחיקה בגומיית אטם.

לסיכום

אם כן, תיקון נזילה בשירותים הינו עסק לאנשי מקצוע בלבד וחשוב לבצע אותו במהירות המרבית ולא להמתין לקבלת חשבונות מים מנופחים. במידה ועולה לכם חשד כי יש לכם נזילה בשירותים, נסו לבדוק זאת על ידי הנחת נייר טואלט על דופן האסלה – אם הנייר נרטב, סביר להניח כי יש נזילה בניאגרה או באסלה. אם יש נזילה התקשרו לאינסטלטור המתמחה בתיקון של נזילות בשירותים. חברת אבי אינסטלציה – מתמחה בתיקון נזילות בחדרי שירותים, תיקון נזילות בגג רעפים או כל סוג נזילה אחר ומספקת שירותי אינסטלציה לפתרון כל בעיה.

שאלות ותשובות - תיקון נזילה בשירותים

נזילה בשירותים היא לעתים בלתי נראית, זאת מכיוון שהמים זורמים ישירות אל האסלה וכך נוצר מצב שאין שום עדות של נזילת מים על הרצפה. במידה ומתעורר חשד ולו הקטן ביותר לנזילה בשירותים, כדאי ואפשר לשים לב לכך מיד בחשבונות המים אשר נראים נפוחים מהרגיל, שנית, ניתן לבצע בדיקה פשוטה על ידי הנחת חתיכה קטנה של נייר טואלט על דפנות האסלה, במידה ונייר הטואלט נרטב ונופל אל האסלה, זה אומר כי קיימת נזילה בניאגרה ויש להזמין איש מקצוע לצורך תיקון נזילה בשירותים.

אחת הסיבות לשינויים גדולים בחשבונות המים, הינה נזילות בלתי נראות, במידה ויש שינוי מהותי בחשבון המים ואינכם נתקלים בשום נזילה נראית לעין, ככל הנראה ישנה נזילה בלתי נראית. הזמינו איש מקצוע לצורך איתור ותיקון נזילה בשירותים.

נזילה בניאגרה של השירותים ברוב המקרים נגרמת בשל בלאי של החלקים המרכיבים אותה. הניאגרה מורכבת ממספר חלקים טכניים אשר ביניהן גומיות. במקרים רבים של נזילה בניאגרה, מדובר בשחיקה של אחת הגומיות אשר שומרות על המים שלא יצאו החוצה והדרך לפתור זאת היא על ידי החלפת הגומייה – כמובן שמומלץ מאוד לעשות זאת על ידי איש מקצוע שמתמחה בתיקון נזילה בשירותים.

אנשים רבים בטוחים בכך שאם יש להם נזילה בניאגרה סמויה, תיקון נזילה בשירותים מחייבת שבירת קירות, הדבר כלל לא נכון! המנגנון של ניאגרה סמויה אמנם מוסווה מן העיניים, אך ניתן בקלות להגיע אליו ולתקנו בעת הצורך, זאת עושים על ידי שליפת מנגנון הלחיצה להורדת המים וקבלת גישה ישירה אל מנגנון תפעול הניאגרה.

במידה ואתם אנשים טכניים שמבינים במערכות אינסטלציה, כמובן שתוכלו לבצע כל עבודה בעצמכם, יחד עם זאת, לעתים מקור הנזילה אינו ברור ואיתור המקום המדויק הוא מורכב ודורש ציוד מיוחד. אם כן, איתור הנזילה ותיקון נזילה בשירותים נפתרים על ידי איש מקצוע במהירות וללא לכלוך מיותר וכמובן אפשר להיות בטוחים שהבעיה באמת טופלה כראוי. במידה ומתעורר חשד לנזילה בשירותים, מומלץ להזמין אינסטלטור מקצועי שיאתר אותה ויתקן אותה בהקדם האפשרי, זאת על מנת למנוע בזבוז מיותר של מים, חשבונות מים מנופחים ונזק גדול יותר למערכת האינסטלציה.

דילוג לתוכן