פתיחת סתימות בשירותים אבי אינסטלציה אינסטלטור ברמת גן

פתיחת סתימות בשירותים – כך תעשו זאת נכון

קמת בבוקר, נכנסתם לשירותים וראית סתימה? ככל הנראה במצב הזה חשכו עיניכם. אך אין לכם מה להיכנס לפאניקה, מדובר על סתימה שכיחה במיוחד שניתם לפתור אותה במהירות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לדעת כיצד לשחרר את הסתימה, כך שתוכלו להמשיך להשתמש בשירותים ללא כל הפרעה.

האפשרות הראשונה שלכם היא כמובן להזעיק אינסטלטור שיגיע אליכם בתוך זמן קצר. אך אם מתחשק לכם לפתור את הבעיה במהירות ובכוחות עצמכם, המדריך הבא יסביר לכם בדיוק כיצד תוכלו לעשות זאת. כך שבסוף תגיעו למצב שכל פעם שתראו סתימה בשירותים, לא תצטרכו לבצע פתיחת סתימות בשירותים על ידי אינסטלטור – אלא תוכלו לצלוח את המשימה באופן עצמאי ובתוך זמן קצר.

החשיבות של פתיחת סתימות בשירותים

יש מספר סיבות שבגללן אתם תצטרכו לפתוח את הסתימות במהירות ולא להתמהמה, אנו נציין את הסיבות הללו בפניכם כך שתוכלו להיות ערוכים – ולא לחכות שהסתימה תיפתר מעצמה.

  • תזכרו כי כל עוד הסתימה קיימת, אתם ושאר בני המשפחה שלכם לא יכולים להשתמש בשירותים. מדובר על מצב לא נעים שעשוי להביא איתו גם לא מעט חוסר נוחות, מהסיבה הזאת אתם צריכים לבצע פתיחת סתימות בשירותים במהירות – גם אם מדובר בפתיחת סתימות באופן עצמאי או בהזמנת אינסטלטור לשם פתיחת הסתימה.
  • כל עוד הסתימה בשירותים נשארת בעיניה, היא עלולה ליצור בעיות נוספת במערכת הניקוז של השירותים. לכן אתם צריכים לדאוג לטפל בה במהירות, על מנת שתוכלו למנוע בעיות עתידיות בהמשך. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו תצטרכו להחליף את מערכת הניקוז כולה.

פתיחת סתימות בשירותים – רק עם הכלים המתאימים

החלטתם שאתם רוצים לפתוח את הסתימה בשירותים בעצמכם? מדובר בצעד אמיץ אך מבורך. אך לפני שאתם מתחילים את העבודה, חשוב מאוד שתוודאו כי קיימים לרשותכם כל הכלים על מנת לבצע את המשימה. אתם לא רוצים להגיע למצב שבו בעת פתיחת סתימות בשירותים תגלו כי חסר לכם כלי כזה או אחר.

הכלי הראשון שאתם צריכים להעמיד לרשותכם הוא הפומפה כמובן, שהיא הכלי השכיח ביותר לשחרור סתימות. באמצעות הפומפה תוכלו ליצור ואקום בשירותים, כזה שיכול לשחרר סתימות קלות או בינוניות בצורה יעילה מאוד.

הכלי השני הוא חוטר, מדובר על צינור ארוך שאותו אתם מכניסים אל תוך האסלה על מנת לשחרר את הסתימה בשירותים. ברוב המקרים מדובר על פתרון שנועד לפתוח סתימות קצת יותר קשות מהסתימות הפשוטות והרגילות.

הכלי השלישי שרצוי שיהיה לכם הם חומרים כימיים שונים שמטרתם לשחרר את הסתימות. מדובר על חומרים שנועדו להקל לכם את העבודה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לשפוך אותם לאסלה – והם כבר יעשו את העבודה הקשה.

כך מבצעים פתיחת סתימות בשירותים

השלב הראשון בעת פתיחת סתימות בשירותים זה כמובן להכין את השטח. תדאגו כי כל הציוד שהכנתם מבעוד מועד נמצא קרוב אליכם, כך שתוכלו להשתמש בו בעת הצורך. כאשר מדובר על סתימה באסלה, מוטב לרוקן את המים על מנת שיהיה לכם קל לפתוח את הסתימה – כמובן שרצוי לרוקן כמה שאתם יכולים כך נוהגים גם כשמדובר בפתיחת סתימה במקלחת או באמבטיה.

האפשרות הראשונה שלכם היא להשתמש בפומפה. אתם צריכים להכניס את הפומפה אל תוך האסלה עד שהיא מכסה את כל פתח הניקוז. לאחר מכן אתם צריכים לפמפם את פתח הניקוז, רצוי כ-60 שניות על מנת לעשות זאת באפקטיביות.

במקרה שבו הפומפה לא שחררה את הסתימה, תוכלו לעבור לאפשרות השנייה. האפשרות השנייה היא החוטר, שאותו אתם צריכים להכניס באיטיות על מנת לנסות לשחרר את כל מה שגורם לסתימה להיווצר.

פתיחת סתימות בשירותים – כללי זהירות

אם החלטתם לעשות שימוש בחומרים כימיים לפתיחת סתימות בשירותים, חשוב מאוד שלא תעשו מה שנראה לכם נכון לעין. תסתכלו בדיוק על כל ההנחיות הכתובות בהוראות שעל גבי הקופסא, על מנת שתוכלו לדעת שאתם לא עושים טעות שתעלה לכם ביוקר.

במקרה שבו אינכם מצליחים לשחרר את הסתימה באמצעים העומדים לרשותכם, אל תמשיכו לנסות. מוטב שתקראו לאינסטלטור מנוסה על מנת שהוא יגיע עם ציוד מתקדם יותר בכדי לשחרר את הסתימה. בחלק מהמקרים כאשר מדובר על סתימה משמעותית, זוהי האפשרות היחידה שתעמוד לרשותכם.

חשוב מאוד לנקות את האסלה בצורה יסודית לאחר פתיחת הסתימה. כך תוכלו להמשיך להשתמש בה ללא כל הפרעה, ומבלי לסכן אתכם ואת בני המשפחה שלכם.

דילוג לתוכן