אבי אינסטלציה אינסטלטור באשדוד פתיחת סתימות

כך תוכלו לבצע פתיחת סתימות באופן עצמאי

לא מעט אנשים חושבים כי הם יצליחו לפתוח את הסתימה שנוצרה באסלה או בכיור באופן עצמאי, ולפעמים הם גם מצליחים. אך חשוב מאוד שתכירו את היתרונות אך גם את החסרונות של המהלך הזה, כך שלא תמצאו את עצמכם במצב של חזיתם לפני כן. ברגע שתוכלו לשקול את היתרונות ואת החסרונות של פתיחת סתימות באופן עצמאי, תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם – זאת שתוכלו לחיות איתה בשלום.

חשוב לציין כי רק סתימות קלות ניתן לפתוח לבד, ברגע שמדובר על סתימות מורכבות מוטב לפתוח אותם רק עם אינסטלטור. כך שאם אתם חוששים שתעשו נזק, מוטב שלא תעשו החלטה שעלולה לעלות לכם ביוקר, כי בסוף אתם עלולים לגלות כי קבלת ההחלטות שלכם היא זאת שהחמירה את המצב. אז מה היתרונות והחסרונות של פתיחת סתימות באופן עצמאי?

היתרונות של פתיחת סתימות באופן עצמאי

חיסכון כספי: אנחנו הישראלים תמיד מסתכלים היכן נוכל לחסוך כמה גרושים. מהסיבה הזאת לא מעט ישראלים מעדיפים לבצע את הפתיחה של הסתימות בעצמם, כל זאת על מנת לחסוך כסף שאותו הם היו צריכים לשלם לאיש מקצוע. כך שאם גם לכם מתחשק לחסוך קצת כסף, פתיחת סתימות באופן עצמאי ללא ספק תהיה הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. מדובר לרוב על חיסכון של כמה מאות שקלים.

חיסכון בזמן: תדמיינו לכם מצב שבו אתם נאלצים להתמודד עם סתימה, אך אף איש מקצוע לא יכול להגיע אליכם באופן מידי ולספק לכם שירות. במצב כזה אתם תמצאו את עצמכם חסרי אונים, אך כל זאת לא יהיה רלוונטי כאשר תפתחו את הסתימות בעצמכם. תוכלו לעשות זאת בזמן ובמקום שהכי נוחים לכם ולשאר בני המשפחה.

החיסרונות של פתיחת סתימות באופן עצמאי

היעדר מקצועיות: לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי פתיחת סתימות באופן עצמאי זה דבר פשוט, אך בפועל מדובר על פרוצדורה שלא כל אחד יכול לבצע. החיסרון המשמעותי ביותר של פתיחת סתימה באופן עצמאי היא שאין לכם את המקצועיות הנדרשת על מנת לבצע את הפעולה, ויכול להיות שאפילו לא תצליחו לפתוח את הסתימה בכוחות עצמכם.

סיכוי להגדלת הנזק: עוד חיסרון בולט שאתם חייבים להיות מודעים אליו הוא שאם תפתחו את הסתימה לבדכם, יכול להיות שתעשו יותר נזק מאשר תועלת. בפתיחת סתימה בביוב לדוגמא, אם לא תיגשו בדיוק למקומות הנכונים, אתם עלולים לפגוע במערכת הניקוז, ומכאן לא יהיה מצב שתוכלו להחזיר את הגלגל לאחור. אתם תהיו חייבים להזמין אינסטלטור על מנת שיפתור את התקלה, ויאפשר לכם לחזור לשגרה – תיזהרו מהנושא הזה.

מתי יהיה נכון לפתוח סתימות באופן עצמאי?

בעיקרון כל עוד יש לכם את הציוד הדרוש ואת הידע הבסיסי תוכלו לפתוח כמעט כל סוג של סתימה. ברוב המקרים הסתימות שנוצרות בבית, הן סתימות פשוטות ואין בעיה עם פתיחת סתימות באופן עצמאי. כך שתוכלו לנסות לפתוח כל סוג של סתימה, כל עוד אתם מחזיקים בציוד שיאפשר לכם לבצע את המשימה בצורה מוצלחת.

במקרה שבו אין לכם את הציוד הדרוש, ואתם לא יודעים בכלל מה אתם צריכים לעשות – מוטב שתשאירו את המשימה לאנשי מקצוע שמכירים את התחום על בוריו. בסוף אתם לא רוצים להגיע למצב שבגלל חוסר ההבנה שלכם בתחום החמרת את המצב. במקום שבו יש ספק, מוטב שלא תנסו להתחכם כי בסוף אתם עוד עלולים לשלם על כך ביוקר.

פתיחת סתימות עם אינסטלטור – בשביל השקט שלכם

בסוף סתימה יכולה לתפוס אתכם שאתם לגמרי לא מוכנים, והיא גם עלולה להסב לא מעט נזק מסביב. לכן אתם לא צריכים להגיע למצב שאתם משלימים עם הסתימות או מקבלים אותם בברכה. עליכם להבין כי אם סתימה חוזרת על עצמה פעם אחר פעם, יש לכך סיבה משמעותית – שאותה אתם צריכים לחקור. אז מה כן תוכלו לעשות על מנת שתוכלו לפתור את הבעיה מהשורש?

במקרה הזה אתם לא יכולים לקחת את האחריות עליכם. מוטב שתזמינו אינסטלטור שמתמחה בפתיחת סתימות, והוא יסביר לכם בדיוק מהי הסיבה שבגללה הסתימות חוזרות על עצמן. כך תוכלו לדעת שאתם לא עושים טעויות, ובסוף גם תוכלו להיות בטוחים שהסתימה לא תחזור פעם נוספת – כל זאת בתנאי שפניתם לאינסטלטור מנוסה ומקצועי ולא אחד שלא מבין בתחום.

דילוג לתוכן